Hétvégén megnyitották a béta szervert a közelgő Update 18 első verziójával. Bár a frissítés még koránt sincs kész, már most rengeteg mindent láthattak a tesztelők. Így mi is benéztünk és igyekeztünk az érdekesebb, fontosabb újdonságokat összegyűjteni.
Új terület
Far Anórien területén folytathatjuk kalandozásainkat, mely két hatalmas régióból áll; Taur Drúadán és Beacon Hills. Mind a két régiót gyönyörűen kidolgozták a játék világának építői, rengeteg egyedi hellyel és eddig nem látott elemekkel gazdagították. Sokak számára talán ez lesz az eddigi legszebb gondori terület. A hangulatot tovább fokozzák az új zenék, melyek közül egyik kedvencem a Drúadán erdő őslakóinak dobokkal fűszerezett dallamai.
Hosszú idő után újra fejleszthetjük karaktereinket szintben; az elérhető szinthatár 105-re nő.
Új insták
A frissítés első felvonásával 3 új insta érkezik, melyekben átélhetjük a Pelennori Csata egy-egy jelentősebb pillanatát. Ezek közül kettő 3 fős lesz, míg a harmadik 6 fős csapatok számára jelent majd kihívást. Természetesen mind három instának 2 szintje lesz és T2-höz tartozik egy challenge küldetés is. Nehéz lett volna elmenni a Pelennori ütközet mellett lovas harc nélkül, ezért az egyik három fősben erre is lesz lehetőség!
A csata nyáron fog zárulni egy multiboss raiddel, melynek egy fős változata az Epikus Történetben már most elérhetővé válik majd.
Az új insták mellett a régieket sem felejtették el a fejlesztők; készítettek egy un. "Featured Instance" rendszert. Ennek keretében minden héten új insta vagy raid kerül a középpontba, melyek teljesítésével bónusz jutalmakat kapunk. Sőt minden class összegyűjthet egy új "belépő" szettet, amit a sokak által máig kedvelt Rift páncélok alapján mintáztak meg.
Új Essence szint
Bevezetik a T8-as essence szintet, melyben szinte minden megszokott kövecskét átalakítottak kicsit, több feleslegest pedig száműztek. Így az új négy essence helyes insta szettet még inkább tetszésünknek megfelelően alakíthatjuk.
Stat változások
Jelentősen változik a B/P/E (Block, Parry, Evade), egyszerűen összefoglalva; erőteljesen csökken az ütések teljes elhárításának gyakorisága, viszont a részleges (partially) hárítás gyakorisága és annak erőssége jelentősen nő. A játékosok eddigi mérései alapján ez igen pozitív változás, különösen a tankok és healerek számára.
Változik kicsit a mastery és hozzá kapcsolódó dps százalékos értékének számítása, ez gyakorlatban classonként kicsit eltérő, de plusz-mínusz 5%-os határon belüli dps változással jár majd. Valamint eltűnik a jelenlegi 200% dps-nél lévő határ.
Jó hír a medium classal játszók számára, hogy alakítanak a mitigation formulán, így kevesebb stattal lesz elérhető az 50%-os határ.
Mindezeken felül még számos apróbb változás lesz, de a leírtakat találtuk a legérdekesebb változásoknak. Ha szeretnétek saját szemmel is betekinteni a közelgő frissítésbe, akkor töltsétek le a Bullroarer klienst, valószínűleg a a hétvégén újra megnyitják az Update 18 egy újabb verziójával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni