Címlap

Update 13 Livestream

Tegnap egy rendkívül érdekes Livestreamen vehettünk részt, ahol a játékosok MadeOfLions, jwbarry, HoarseDev, Leo vezető fejlesztőknek, Sapience-nek és Rowan vezető producernek tehették fel a kérdéseiket, közben pedig betekintést nyerhettünk a hamarosan érkező Update 13 tartalmába.

A beszélgetés remek hangulatban telt el, számos érdekességet elmeséltek a fejlesztők munkájukról és terveikről, még jobban megismerhettük a soron következő frissítést és megtudhattunk néhány dolgot a későbbi újításokról is. Igyekeztünk összeszedni néhány információt, ami talán többeknek is újdonság lehet.

Új terület és Session play

Két kisebb területet fogunk kapni, melyek szorosan kapcsolódnak Helm's Deep kiegészítő eseményeihez. Ezért mindenki számára ingyenesen elérhetőek lesznek, akik megvették a kiegészítőt. Az epikus küldetések fognak elvezetni az elárasztott Vasudvardba, ez lesz egyben a Volume 3 záró akkordja is. Lesz benne több session play, amikor Szilszakáll bőrébe bújhatunk egy kis időre. Ezek opcionálisan választhatóak lesznek, ha kihagyjuk őket akár később is megcsinálhatjuk, vagy ha annyira tetszett, többször is megismételhetjük.

Küldetések

Ahogy az Intro küldetések által bebizonyítjuk Hamariberkenyének, hogy nem Szarumán ügynökei vagyunk, beléphetünk Fangorn egy új szegletébe. Itt a sietős és fiatal entnek kell segítenünk, lecsillapítani a Fangorn erdő dühét. Több fajta küldetéssel találkozhatunk; a hagyományosak mellett lesznek Hytboldhoz hasonlító napi küldetések és három alapanyag insta is. Az erdő napról napra változik, mindig egy-egy újabb probléma bukkan fel, még Hamariberkenye sem tudja, hogy pontosan mi. Ezért csak a baj helyét fogja elárulni és ott fogunk szembesülni a ránk váró kihívással.
Egy teljesen új küldetés típussal is találkozhatunk, ami az "Incremental" (növekvő szóból) nevet kapta. Egy-egy ilyen Incremental küldetés 4-6 lépésből áll és naponta egy teljesíthető belőlük. Mikor egy ilyen küldetés lépéseivel végeztünk, Hamariberkenyének kell egy kis idő, hogy kigondolja a következő tenni valót, így általában kb. 18 óra elteltével tudjuk ténylegesen befejezni. Ezen a ponton a fejlesztők viccelődtek; még jó, hogy nem Szilszakállal adja a küldetéseket, mert akkor ez bizonnyal hetekbe telne.

Csapat kontent, insták

Bár az Update 13-al új csapatos kontent nem jön, de Update 14-re terveznek új Epikus Csatákat. Legközelebb (sajnos dátumról nem tudunk) pedig az Isengard clustert fogják felszintezni. Ez persze rengeteg munkát, így időt kíván, mert több kisebb-nagyobb alakítás szükséges néhány instában. Hiszen nem csak az insták és mobok szintjét szeretnék megemelni, de több változtatással, javítással még élvezhetőbbé akarják alakítani.
Újra elmondták, hogy a csapatos kontentet most a történetnek rendelik alá. Így attól függően kapunk Epikus Csatát, Skirmish-t, vagy Raidet, hogy melyik illik ezek közül legjobban az aktuális eseményekhez. Jwbarry-tól megtudtuk, hogy a frissítéssel új arany ékszereket nyerhetünk majd a Platina ládákból, illetve szintén ezekből kis eséllyel akár Fist Age symbolt is.

PvMP

A közelgő frissítéssel csak több régebbi bug javítása és balansz javítás fog érkezni, azonban több távlati tervük is van a PvMP "felrázására". Rowan elmondta, hogy beszélgettek Ostgiliath-ról, mint egy esetleges új, jövőbeni PvMP zónáról. Illetve felvetődött instanszolt PvMP területek ötlete is.

Cosmetic pet

A korábbiaktól eltérően, hamarosan minden classnak lehet majd cosmetic pet, Update 13-al lehetőségünk lesz megszerezni 3 kis hournt is. Ezeket bárhol lehet majd használni Ettenmoorson kívül, a combat petektől eltérően nem lesz moráljuk és nem lehet majd targetelni őket (ez utóbbi még kis munkát igényel). Sok lehetőséget látnak bennük, hiszen különböző rewardként is fel lehet őket használni a jövőben. Megfogalmazódott a játékosok körében az a kérdés, hogy Monster karaktereknek lehet-e ilyen a későbbiekben, azonban erre még nem tudtak válaszolni a fejlesztők.